Baiki DLL files dalam komputer

Ada diantara kita menghadapi masalah spyware namun mereka tidak pernah mengetahuinya, malah ada yang sanggup berhabisan duit dengan hanya format atau membeli perkakasan baru untuk meningkatkan prestasi komputer walhal masalah sebenar mereka datangnya dari spyware kerana spyware mampu menganggu kelajuan komputer anda. Spyware juga boleh mengubah settings dalam komputer anda tanpa empunya komputer menyedarinya. Spyware juga mengumpul sebahagian data-data penting peribadai seperti habit dan kecenderungan seseorang pengguna ketika melayari internet, laman web yang kerap dilayari,laman utama berlainan dari asal dan menganggu fungsi program dalam komputer. Dan lebih buruknya,anda mungkin tidak mengetahui bilakah spyware menyerang komputer anda. Spyware DLL Remover juga boleh digunakan oleh pengguna windows 7.

Oleh demikian,terdapat pelbagai tools bagi mengesan dan membuang spyware yang ada didalam komputer, antaranya adalah Spy DLL Remover.

Spy DLL Remover bersifat standalone,bermakna tidak perlu connection dengan internet dan tidak mempunyai updates yang perlu dimuatturun. Antara ciri-ciri yang ada pada Spy DLL Remover adalah:

1. Scan,detect dan buang sebarang spyware atau DLL program yang mencurigakan dengan satu butang scan.

2. Menyediakan fungsi DLL injection yang membolehkan pengguna menghentikan sebarang program yang sedang running dalam komputer.

3. Mempunyai fungsi mencari DLL,ini adalah bagi advanced user yang mengetahui nama DLL yang ingin dicari.

Persembahan slaid ini memerlukan JavaScript.

Bagaimanapun,Spyware DLL Remover akan dikemaskini dari segi fungsi dan Graphic User Interface(GUI) bagi lebih memudahkan pengguna. tunggu sebarang updates dari saya..=).

Download Spyware DLL Remover

5 thoughts on “Baiki DLL files dalam komputer

  1. doktor komputer sy betul perlu pertolongan. Saya tidak mahu segala dokumen, gambar terutamanya hilang sama sekali, banyak kenangan di dalam laptop. Sy tidak faham pasal komputer, dan sy hanya simpan data hanya di my dokumen, destop.

    sy punyai masalah besar di mana baru2 ini komputer sy terlalu lambat untuk open dokumen, gambar, internet, dan sebagainya. 2 minggu sebelum mesyuarat sy telah cucuk pendrive ke computer syarikat ke laptop saya utk disiapkan laporan bulanan, malah sy pengemar menonton drama online, bila berkeadaan lambat dan bufering ia mnganggu tumpuan dan kesabaran.

    Sy buat cari google berkenaan pc dan saya membuat tindakan drastik uninstall application seperti sykpe, ym, dan sebagainya. Sy cclearn malangnya laptop berkenaan tetap lambat. Menjadi saya membuat tindakkan download tune up membaiki dokumen, duplicate, error dan sebagainya. ia memang berhasil. Tp 2 hari selepas itu sy tune up balik dan restart itulah hari malang saya bila laptop sy keluar

    Windows failed to start. A recent hardware or software change might be the cause. To fix the problem:

    1. Insert your Windows installation disc and restart your computer.
    2. Choose your language settings, and then click “Next.”
    3. Click “Repair your computer.”

    If you do not have this disc, contact your system administrator or computer manufacturer for assistance

    Status: 0xc000000e

    Info: The boot selection failed because a required device is inaccessible.

    macam mana saya nak buat. saya tanya orang yg mahir komputer kemungkinan data akan hilang, ada yg bagi nasihat format semula. bukan mnjadi satu masalah utk sy format dan bayaran tp sentimental value gambar2 masa sy belajar, konvo, family dan dokumen2 yg sy buat akan hilang itu membuat sy ralat.

    tolong saya…. mcm mana sy nak dpt balik dokumen berkenaan jika saya format blk. Ada yg kata tidak dpt di selamatkan dan ada kata boleh mengembalikan data…

Tinggalkan komen