Pos Laju Rate Calculator

Mungkin ramai diantara kita yang kerap menggunakan pos laju sebagai courier pilihan. Disini Doktor Komputer mengedarkan satu perisian kalkulator mengira kadar atau kos penghantaran barangan mengikut berat dan lokasi. Anda tidak perlu lagi akses internet untuk mengira sebarang kos penghantaran pos laju. ini amat effisien terutama kakitangan syarikat pengeluar produk jualan.

Pos Laju Rate Version 2.0

Disebabkan Rate Pos Laju telah berubah, kami menaik taraf perisian Pos Laju Rate ke versi 2.0. Maaf atas kesulitan ini, pihak kami sedang mengemaskini perisian sehingga di keluarkan pada tarikh tertentu. Sila kunjungi Doktor Komputer bagi memuatturun Pos Laju Rate Version 2.0.

19 thoughts on “Pos Laju Rate Calculator

  1. memang sangat berguna…tapi saya keliru dengan rate pos..bebaru ni saya pos barang yg beratnya..0.95kg(segi empat)…tapi kos utk pos laju RM22..???memang la terkezut..katanyer…memang ringan tapi kira ikut saiz plak…bila ada bahagian yg ukurannyer lebih dari 30cm…(salah satu ukuran 34cm)…di lain hari saya buat parcel(rm7 aje) pulak..dengan saiz yg sama..si manis di kaunter pos tanya..”tak nak buat poslaju ker…esok dah sampai..harga sama je nih…”…saya pun pos la guna poslaju…nape beza ek?pertama tu pos ke tanah merah kelantan, yg kedua tu pos ke alor setar kedah..de sesapa yg nak bg penjelasan kat saya tak???

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s